HTML

Egy Suzukis naplója

Az alapfeltételezés persze mindig az, hogy a Suzukisok balfaszok. Mi van akkor, ha nem, viszont az autón lévő kis (S) márkajel miatt mindenki balféknek nézi őket?

Friss topikok

  • SilentSound: Egy finomított A Star lesz valóban az új Alto, a totalcar.hu-n is jelent erről meg hír az új Alto ... (2008.08.07. 15:10) Koncepciók, autók, Suzukik II.

Vadásznak rám

2008.07.24. 14:29 Suzukis

Nem tudom, velem van-e a baj.Talán üldözési mánia lett úrrá rajtam, de úgy érzem, egyre több atrocitás ér vezetés közben, ha a Suzukival megyünk valahová. A hétvégén egy viszonylag széles utcán történt az alábbi eset: Haladok az úton, a szemközti sávban végig parkoló autók az út szélén. Mivel az út enyhén ívelt, a szemből jövők nem láthatták, hogy végig kerülniük kell. Amíg személyautók jöttek, addig nem is volt gond, viszont jött a sorban három Pannon Volnános busz jött. Az előttem lévő autó be akart kanyarodni nagy ívben az út túloldalán lévő részre, elvégre ő ott dolgozik. Teljesen jogos, szépen megálltam mögötte, szemből jöttek, úgyse előzhetek, sőt, a buszok miatt kissé le is kellett húzódnunk. Előttem lévő úriember indexelt, én továbbra is vártam, türelmes ember vagyok, minek tolakodjak. De a mögöttem lévő nagyonpicipirosautós nő másképp gondolkozott. Ráhasalt a dudára, és nemzetközi jelzéssel tudtomra adta, hogy ő szeretne továbbmenni, és ebben ÉN akadályozom. Gondolom, nem látta, hogy mi a helyzet, mért áll a sor. Amikor elindultunk, az előttem lévő nagydarab bekanyarodó úr is a tudtomra adta a véleményét rólam, gondolta, én dudálok, mint az ökör. Ezek után kedvem lett volna a picipirosautós nénit megkérdezni, hogy mit is akart ezzel elérni.

Az a gond a Suzukival, mint gyárral, hogy vagy valami nagyon penge autót rak össze barom drágán (XL7, Grand Vitara) vagy olyan semmibevehető kisautókat, mint a Wagon R+, Splash (ami simán lehetne szebb is).

A régi Swifteket meg sem említem, mert ezeket nem a szépségükért lehet szeretni.

Pedig tudnak a Suzukinál is autót tervezni, ha nagyon akarnak. Nézzük meg a majdnem új "mi autónkat, a Swift-et, vagy Swift II-t, kinek hogyan tetszik. Ilyen volt kocepcióautóként 2001-02-ben:

...És ilyen lett, mire megjelent kishazánkban:

Ilyenkor lehet véleményt alkotni: "nekem A vagy B azért tetszik jobban, mert..." És nincs is nagy különbség a két autó között. Tulajdonképpen a concept S olyan, mint egy tuning Swift. Csak azt nem értem, miért kellett ennyire megszelidíteni az utcai változatot. Az első, vadabb megjelenésű autóból csináltak egy olyat, amilyet nyugodtan mernék ajánlani egy akármilyen nagypapának, aki alatt elfáradt a Dacia, Skoda 120, vagy éppen a Lada. Egy dolog az olcsó hatású (és olcsó) hűtőrács a Swiften, de a tükröt mért kellett ekkorára csinálni? Minden Suzukin akkora tükör van, mint egy fej. A felnikről nem is beszélve: a Swifteknek nincsenek szép felnijei. Pedig a Concept S-en még igen mutatós felnik díszelegtek. Amúgy a sportos aluküszöb is jobban tetszikaz S-en.

Szólj hozzá!

Címkék: 2 s concept swift

A bejegyzés trackback címe:

https://suzukis.blog.hu/api/trackback/id/tr89583532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása