Nem lehet mindneki gazdag és sikeres, és főleg nem birtookolhat bálnábbnál bálnább méretű Audikat. De nem is kell, így van ez rendjén. Ha mindenki Audival járna, nem lenne Státusszimbólum. Valahogy nem tudok olyan gyorsan menni a Suzukival, hogy egy Audi mögöttem tudjon maradni. Addig nincs gond, amíg felzárkózik. Szépen komótosan, de mégis kérlelhetetlenül megérkezik mögém. Vár egy kicsit, aztán felismeri, hogy "Hoppá, ez egy Swift!". Na, ekkor aztán padlógáz, előzés, a kétliteres motor felpörög, irányjelzés nincs. Legyen kanyar, záróvónal, szembeforgalom, az Audi elindult, mese nincs. Persze haladhattam én előtte bőven a megengedett sebesség fölött, ő nem fog egy Suzuki után baktatni, mert az ciki.
Tegnap este sétálni voltam asszonykámmal. Bálna befékez, gyerek átordít:
-bocs, hol van XX utca?
Én elmeséltem neki, ő nyugtázta, hogy érti, de nem fog odatalálni, túl sok információ. Egy bőrös, High Tech audiba már nem fért bele egy GPS? 23 000-ből már megoldható :)
Ma szintén baktatok hazafelé reggel, amikor látom, hogy két kis mellékutca kereszteződésében 3 autó dugót csinál, nem tudják kinek van elsőbbséga, vagy tegyük fel, hogy mindegyik udvarias akart lenni. Sajna egyiknek sem jött össze, mert a kereszteződésbe a negyedik irányból megérkezett egy korosabb, zöldségszállítónak tűnő kombi Audi (tudom, hogy a Merciket szokták alapesetben zöldségesnek nevezni, de a vizuális élmény közel hasonló volt) és ő bizony felmérve a helyzetet : két japán kisautó, meg egy új Fiesta, hamar észrevette, hogy bizony ebben a helyzetben balra nagy ívben neki lesz elsőbbsége az erőviszonyok alapján. Így is lett, csak azt nem mérte fel, hogy ahova fordul, ott épp szabálytalanul parkolt egy márkatársa. Így Zöldséges autó keresztben az úton, Fiesta tolat, hogy beengedje, mert az élet nem áll meg, és az Audi sem, ha pedig már elindult, akkor jobb továbbengedni mindenki testi épsége érdekében.