HTML

Egy Suzukis naplója

Az alapfeltételezés persze mindig az, hogy a Suzukisok balfaszok. Mi van akkor, ha nem, viszont az autón lévő kis (S) márkajel miatt mindenki balféknek nézi őket?

Friss topikok

  • SilentSound: Egy finomított A Star lesz valóban az új Alto, a totalcar.hu-n is jelent erről meg hír az új Alto ... (2008.08.07. 15:10) Koncepciók, autók, Suzukik II.

Mercedes ML - index és egyéb elvárások nélkül

2008.12.15. 17:16 Suzukis

Ma már nem akartam a blogomba irogatni, de az előbb történtek meglehetősen felkavartak. Adott egy parkoló (Veszprém, Stadion köz), ami egyirányú, és "ferdén" lehet benne parkolni. Én is ezt tettem, amikor tolattam ki a helyemről, egy fekete Mercedes ML világítás nélkül (16.50-kor) váratlanul ott termett mögöttem, és nem sok hajlandóságot mutatott, hogy kiengedjen, úgyhogy inkább visszagurultam, hadd menjen.

A parkoló végén már mögötte voltam, tulajdonképpen együtt áltunk a kereszteződésben, ahonnan balra és jobbra is lehetett fordulni, nincs kötelező haladási irány. A mercis még ekkor kezdte el felkapcsolgatni a fényszórókat, nem villogott az irányjelzője, de kihúzódott balra. Mivel nem jött semmi, én szépen beálltam mellé, villogtattam jobbra, elengedtem, aki éppen jött, és szépen elkezdtem kigurulni az útra (Wartha Vince utca).

Viszont az előbb említett terepjáró tulajdonosa úgy dönött, ő inkább mégis jobbra kanyarodik, figyelmenkívül hagyva azt a tényt, hogy én ott vagyok, és minden szemrebbenés nélkül rámhúzta a terepjárót. Annyin múlott, hogy a járdán nem jött senki, a szegély is alacsony, és félre tudtam rántani a kormányt, elkerülve, hogy végigszántsa az autóm elejét. A merci rendszáma egyébként JDP-838. Remélem, mostanában nem találkozunk.

Mivel nem tudom, hogy mennyire van igazam, csatoltam a térképet, illetve bejelölgettem, hogy mi merre volt. Sajnos a Google Maps-on hibásan van fenn ez a kereszteződés (pontosabban nem is szerepel rajta). Feketével jelöltem a kedvenc mercimet, pink színnel pedig a saját utamat.

Szólj hozzá!

Címkék: merci atrocitás

A bejegyzés trackback címe:

https://suzukis.blog.hu/api/trackback/id/tr77824511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása