HTML

Egy Suzukis naplója

Az alapfeltételezés persze mindig az, hogy a Suzukisok balfaszok. Mi van akkor, ha nem, viszont az autón lévő kis (S) márkajel miatt mindenki balféknek nézi őket?

Friss topikok

  • SilentSound: Egy finomított A Star lesz valóban az új Alto, a totalcar.hu-n is jelent erről meg hír az új Alto ... (2008.08.07. 15:10) Koncepciók, autók, Suzukik II.

Olajcsere

2008.11.10. 13:05 Suzukis

Túlvagyok életem első - félig-meddig - sajátkezű  olajcseréjén. Az érettebb (15 éves) Swiften végeztük el "apósommal" a beavatkozást. Nem olyan egyszerű ez a dolog, mint először én azt gondoltam. Nem árt tudni, milyen olaj kell a gépbe. Eddig a Mol által forgalmazott 15w 40-es olajat használta az autó, de most én vásároltam...

Mivel nem volt kedvem benzinkúton olajat venni, elmentem az egyik közeli autósboltba, ahol eddig mindig volt alkatrészük az autóhoz, és ha segítségre szorultam, akkor sem álltak széttárt kézzel, mondván "Passz". Most sem volt ez másként: az eladó hozzáértően azt javasolta, vegyek inkább 10w 40-es olajat, ami félszintetikus, és nem sokkal kerül többe. Tehát ezt választottam, remélem, nem fogom megbánni.

Az előző olajjal olyan 15 500 km-t ment az autó, és a vége felé már eléggé szagos volt. Amikor leeresztettük, látszott rajta, hogy eléggé elhasználódott, akadt benne koromdarabka is rendesen.

Aztán bele is került az új olaj/olajszűrő, ellenőriztük a gyertyákat is. Nem akarok reklámozni, lehet, hogy más olajról is így tudnék nyilatkozni, de a régi, elhasznált, fáradt olajhoz képest mintha érezhetően erősödött volna a motor. Jobb hangja van ha felpörög a motor, és szebben is gyorsul.

Szólj hozzá!

Címkék: olaj swift q8 olajcsere

A bejegyzés trackback címe:

https://suzukis.blog.hu/api/trackback/id/tr4761370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása