HTML

Egy Suzukis naplója

Az alapfeltételezés persze mindig az, hogy a Suzukisok balfaszok. Mi van akkor, ha nem, viszont az autón lévő kis (S) márkajel miatt mindenki balféknek nézi őket?

Friss topikok

  • SilentSound: Egy finomított A Star lesz valóban az új Alto, a totalcar.hu-n is jelent erről meg hír az új Alto ... (2008.08.07. 15:10) Koncepciók, autók, Suzukik II.

Atrocitások I.

2008.07.01. 13:27 Suzukis

Durva, hogy mennyi atrocitás éri mostanában a Suzukisokat. Kicsit kezd olyan érzésem lenni, mintha vadásznának "ránk". Főleg a régebbi Swift & Swift Sedanok kerülnek célkeresztbe. Lassan illene összegyűjteni azokat az autómárkákat, autótyípusokat, amikben meghúzhatja magát az ember, és valahogy megússza a folyamatos támadásokat, és neki sincs kedve támadni.

Pénteken épp hazafelé tartottam, amikor Veszprém és B.almádi között egy záróvonalas szakaszon egy kb 20 éves nagyonfekete VW hasonló korú vezetővel nem bírt már mögöttem 100-al jönni (előttem is ment 4-5 autó, hasonló sebességgel, de én voltam az első, aki tartotta a követési távolságot) és az egyik kanyarban úgy döntött, hogy ő előzni fog. Át is húzta az autót a másik sávba, de ugye evés közben jön meg az étvágy, és hirtelen rátörhetett a vágy, hogy ő most itt mindenkit megelőz szabálytalanul.

Csakhogy a sors közbeszólt, szemből mindkét sávban jöttek, neki pedig valahova be kellett állnia. Sajnos hiába előzőtt már meg 3 autót, valahogy ott nem volt helye beállni, (ugye követési távolságot senki nem tartott, és záróvonalnál nem sűrűn lehet előzni) így kénytelen volt nagyot fékezve elengedni a 2 előttem lévő autót, és persze mivel előttem volt némi hely, oda gyorsan beállt (kábé 60-al), így nekem is elég erősen kellett fékezni. Miután elhaladtak a szembejövő autók, ő újra nekibátorodott, és egy nagy gázadással kikerült mindenkit, bevágott a sor elé, és az első almádi mellékutcában eltűnt.

Oké, én értem, hogy valaki siet, de hogy a balfaszsága mellett még bátor is legyen..

Pár napja ugyanezen az útszakaszon történt:
Van egy lámpás kereszteződés, épp piros volt a lámpa, állunk. Szemből kis Suzuki Alto, mögötte egy balkánikum (kezdek leszokni arról, hogy márkát írjak, mert az ugye sztereotípia. Még csak piros-sárga volt a lámpa, a balkánikum már meglódult, és ott a kereszteződés közepén előzte be szerencsétlen Alto-st. Ami nem is lett volna baj, ha szemből nem jött volna semmi, de jött(ünk). Egy dolog nem észrevenni egy Suzukit, főleg, hogy nem olyan feltűnő a színe (a miénk bordó, amit előzőtt piros) és beleolvad a szürke aszfaltba és a zöld növényzetbe. De nem észrevenni két Suzukit, ez már több, mint figyelmetlenség.

Szólj hozzá!

Címkék: vw swift atrocitás alto balkánikum záróvonal sedan

A bejegyzés trackback címe:

https://suzukis.blog.hu/api/trackback/id/tr84547925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása