HTML

Egy Suzukis naplója

Az alapfeltételezés persze mindig az, hogy a Suzukisok balfaszok. Mi van akkor, ha nem, viszont az autón lévő kis (S) márkajel miatt mindenki balféknek nézi őket?

Friss topikok

  • SilentSound: Egy finomított A Star lesz valóban az új Alto, a totalcar.hu-n is jelent erről meg hír az új Alto ... (2008.08.07. 15:10) Koncepciók, autók, Suzukik II.

Amikor a fagyi visszanyal

2008.06.30. 10:24 Suzukis

No igen, a legtöbb gond a Suzukikkal az, hogy nem éppen a legmasszívabb autók, ezért nem érdemes letarolni vele betonoszlopot, kukásautót, vagy Daewo Matizt sem, mert általában alulmarad a magyar-japán csodagép. Mint ahogy tette ezt tegnap este egy Ignis-es márkatárs, akinek sikerült is belehalnia... A képek alapján nem ötvennel ment (legalábbis remélem, mert akkor minden Suzukis nagy veszélyben van).

A másik kolléga a cikk szerint hatvannal kóstolt meg egy másik autót oldalról, plusz utána még egy oszlopot is elkapott. Persze az autó épsége szempontjából teljesen mindegy elvileg, de a sofőr nem volt bekötve, így ha nincs lufi az autóban, akkor a szélvédőt át is fejelhette volna, így pedig az is ép maradt. Tanulság: bár az új Swiftek jól gyorsulnak, nem árt körbenézni, hátha jön valaki, aki szabályosan közlekedik, és nincs felkészülve arra, hogy mi épp "gyorsulunk".

Aztán van még egy kár-park-os Swiiftünk: lassan többet tudok ennek a márkának a törési paramétereiről, mint az NCAP. Ez az autó nem koccant, borult. Az se jobb.

Szólj hozzá!

Címkék: baleset suzuki törés swift ignis

A bejegyzés trackback címe:

https://suzukis.blog.hu/api/trackback/id/tr8545641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása