No igen, a legtöbb gond a Suzukikkal az, hogy nem éppen a legmasszívabb autók, ezért nem érdemes letarolni vele betonoszlopot, kukásautót, vagy Daewo Matizt sem, mert általában alulmarad a magyar-japán csodagép. Mint ahogy tette ezt tegnap este egy Ignis-es márkatárs, akinek sikerült is belehalnia... A képek alapján nem ötvennel ment (legalábbis remélem, mert akkor minden Suzukis nagy veszélyben van).
A másik kolléga a cikk szerint hatvannal kóstolt meg egy másik autót oldalról, plusz utána még egy oszlopot is elkapott. Persze az autó épsége szempontjából teljesen mindegy elvileg, de a sofőr nem volt bekötve, így ha nincs lufi az autóban, akkor a szélvédőt át is fejelhette volna, így pedig az is ép maradt. Tanulság: bár az új Swiftek jól gyorsulnak, nem árt körbenézni, hátha jön valaki, aki szabályosan közlekedik, és nincs felkészülve arra, hogy mi épp "gyorsulunk".
Aztán van még egy kár-park-os Swiiftünk: lassan többet tudok ennek a márkának a törési paramétereiről, mint az NCAP. Ez az autó nem koccant, borult. Az se jobb.