HTML

Egy Suzukis naplója

Az alapfeltételezés persze mindig az, hogy a Suzukisok balfaszok. Mi van akkor, ha nem, viszont az autón lévő kis (S) márkajel miatt mindenki balféknek nézi őket?

Friss topikok

  • SilentSound: Egy finomított A Star lesz valóban az új Alto, a totalcar.hu-n is jelent erről meg hír az új Alto ... (2008.08.07. 15:10) Koncepciók, autók, Suzukik II.

Siófok-Veszprém

2008.07.10. 10:17 Suzukis

Tegnap araszolgattam vissza a Forma 1 után Siófokról Veszprémbe. Lehet, hogy kezdenek kialakulni az úgynevezett "tipikus Suzukis" magatartásformák nálam is vezetés közben. Zavar, hogy a pirosnál beáll elém/mellém két motor (UKB-051) és ostoba társa, aki valami tangás csajt szállított (csinos volt, ahogy kikandikált a "zsinór" a speedmotoron...). Mindegy, én viszonylag türlemes voltam, (pedig az F1 sem úgy alakult, ahogy én szerettem volna), beengedtem magam elé, kicist félre is húzódtam, hogy ne ugyanabban a sávban menjünk, és be tudjon állni elém mindkét moci. Ezt leszámítva amúgy szabályosan mentek, az 50-et nem nagyon lépték át. Itt már éreztem, hogy nem lesz egy laza utam Veszprémig. Így is lett, kihajtottak elém, nem adták meg az elsőbbséget, stb.

A legnagyobb lazasággal azonban Veszprém előtt találkoztam. Már a vörösberényi (szentkirályszabadjai???) lámpánál láttam, hogy mögöttem kettővel két nagyon durva taxismerci áll. Tök sokáig jöttek mögöttünk olyan 80-90-el (nem én voltam az első a sorban, gondoltam felesleges előzgetnem, hogy egyel, vagy kettővel előrébb legyek. Valami megmagyarázhatatlan ok miatt a sötét mercistaxis egy nem belátható kanyarban érezte úgy, hogy most mindenkit megelőz. A mögöttem lévő 2 autóval nam volt gond, csakhogy jöttek szemből. Akik mögöttem voltak, nem nagyon tartottak követési távolságot, előttem volt csak hely. Ezért a mercistaxis úgy határozott, ő oda áll be. A gond csak az volt, hogy ezt ő egy nagy kigyorsítással, majd fékezéssel oldotta meg. Láthatóan nem volt a helyzet magaslatán, mivel majdnem letépte Suzuki bal sárvédő elemét (ami nem egyenlő a gumi sárfogóval). Ilyen esetben annak sem látom értelmét, hogy ledudáljam, mivel vagy nem érdekli, hiszen ő mercistaxis, vagy nem hallja, vagy barátságtalanul reagál. Be kéne vezetnem, hogy megjegyzem a szerencsétlenek rendszámát, de annyian vannak, hogy esélyem sincs minden jött-ment-re odafigyelni. A fejét azért megnéztem, hátha magára ismer: Kopaszodó hosszú haj, csak úgy lógva, izompóló (de lehet, hogy csak egy trikó volt rajta) emellet gizda testalkat, és a mercis testtartás az első bőrkanapén.

Ennyit a sztereotípiákról :)

Szólj hozzá!

Címkék: motor sztereotípia taxi merci atrocitás

A bejegyzés trackback címe:

https://suzukis.blog.hu/api/trackback/id/tr89561809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása